אני יודעת שאת מרגישה את זה כאשר יש לך סדר ותודעה נכונה – העסק שלך זורם, הלקוחות מתחברים, והכל קורה בטבעיות.
את יודעת שאת טובה במה שאת עושה,
וברור לך שאם רק תהיה לך הדרך הנכונה, תוכלי למגנט את הלקוחות שלך, בלי להרגיש שאת רודפת אחריהם.
אבל כשהעסק מרגיש מבולגן, השיווק מתיש והמסרים לא מדויקים – הכל נתקע.
מכירה לא מתחילה רק בטכניקה – היא מתחילה בתודעה שלך, באנרגיה שאת מביאה לעסק, וביכולת שלך לעבוד בצורה מסודרת ומדויקת.
בדיוק בשביל זה יצרתי את אתגר ה-5 ימים הזה – כדי שתבני מהלך מכירתי ברור, טבעי ומדויק עבורך, מתוך תודעה מחוברת ואנרגיה נכונה.
כשהעסק שלך מסודר – הוא גדל. כשהאנרגיה שלך מחוברת – הלקוחות מגיעים. עכשיו זה הזמן שלך לפעול.וברור
את יודעת שאת טובה במה שאת עושה.
כשלקוחות מגיעים אלייך – את יודעת איך להפוך את החווית שלהם לעוצמתית ומשנת חיים.
אז איך קורה שאת עדיין מוצאת את עצמך שואלת:
"מאיפה יגיעו הלקוחות הבאים?"
"איך אני יוצרת תנועה קבועה בעסק שלי?"
"למה אני משווקת בלי סוף, אבל זה לא מתרגם לתוצאות שאני באמת רוצה?"
העסק שלך לא אמור להיות בנוי על ניחושים
את לא צריכה להרגיש שאת "מוכרת את עצמך" כל פעם מחדש.
ואת בטח לא כאן בשביל להסתפק בתנועה אקראית ולחכות שהלקוחות ימצאו אותך במקרה.
כי הגיע הזמן להפסיק לקוות – ולהתחיל לפעול
לא לחכות שיקרה נס – ליצור אותו.
לא לקוות שהלקוחות יגיעו – לבנות מנגנון שיביא אותם אליה.
לא דוחה את ההצלחה שלה – פועלת עכשיו, כי הזמן שלה שווה יותר.
בדיוק בשביל זה יצרתי את אתגר ה-5 ימים הזה –
כדי שתפסיקי לחפש פתרונות נקודתיים, ותבני מהלך מכירתי מדויק שמותאם לך.
זה קורה עכשיו. זה בידיים שלך.
הצטרפי עכשיו ותתחילי למכור מתוך עוצמה ודיו.
לכל מהלך מכירות – יש התחלה אמצע וסוף. כנשים אנחנו לא עובדות עם סדר. בואי נשים לזההסוף
כשאנחנו עובדות מתוך שיווק אקראי, לפי מה שבא לי לעשות היום.. זה מוביל לתוצאות אקראיות.
בואי נלמד לעבוד עם מהלך מסודר.
כשאנחנו פועלות מתוך חיבור, דיוק וזרימה – המכירה והשיווק הופכים לטבעית ומשכנעת בלי מאמץ. חיבור לעצמינו דרך תודעה נשית מאפשרת לנו למשוך לקוחות במקום לרדוף אחריהם.
כשאנחנו בוחורת שם ייחודי למוצר או השירות שלך הופך אותו למגנטי, מבליט אותו בשוק וגורם ללקוחות לרצות דווקא אותו, בואי נייצר לך בידול.
את יודעת שאת טובה במה שאת עושה. הלקוחות שכבר עבדו איתך מתלהבים, את מקבלת פידבקים מדהימים – אבל איכשהו, זה לא מתרגם לכמות המכירות שאת רוצה. שיווק לא אמור להיות ניחוש, ומכירה לא צריכה להיות מאבק. באתגר נלמד איך ליצור מהלך מכירתי מסודר שיחבר את הלקוחות הנכונים אלייך – בקלות ובדיוק.
כשאת באנרגיה הנכונה – הלקוחות מרגישים את זה. את לא צריכה לצעוק חזק יותר כדי שישמעו אותך, ולא לדחוף כדי למכור. שיווק אמיתי מתחיל בחיבור פנימי – לאסטרטגיה שלך, לערכים שלך, לאנרגיה שאת מביאה איתך לכל אינטראקציה. בדיוק בגלל זה, באתגר נלמד לא רק איך לבנות מהלך מכירתי, אלא איך לעשות את זה מתוך זרימה, תודעה מחוברת ואנרגיה שמייצרת משיכה טבעית ללקוחות הנכונים.
את לא צריכה לעבוד יותר קשה – אלא את צריכה לעבוד חכם. אם בכל חודש את מרגישה שאת מתחילה את השיווק מאפס, שהכול מבולגן ושאין לך מסלול ברור – זה סימן שמשהו חסר. מהלך מכירתי נכון הוא כזה שאפשר לשכפל שוב ושוב, בלי להמציא את עצמך מחדש בכל פעם. באתתגר הזה, נלמד איך לבנות תהליך חכם, פשוט ומדויק, שימשוך לקוחות אלייך באופן טבעי – פעם אחר פעם.
כן, כן, כל שאת צריכה לעשות להרשם לאתגר להכנס לקבוצת הוואטספ, ולהתמסר לתרגילים ולתוכן
אני לא מוכרת ואני לא משכנעת אף אחת לעשות משהו שהיא לא מרגישה בבטן, שהיא רוצה. אני מציעה להצטרך לתוכנית משמעותית שמחוללת שינוי משמעוית בעסק, מי שתרצה להצטרף – יהיה מדהים. שמי שתבחר שלא, זה גם מדהים. הכל יהיה מדוייק ונכון לכל אחת
כל התכנים באתגר יהיו פתוחים לת לצפייה לשבוע, וזה המון זמן, תכנסי במועד שלך, בזמן שלך כדי להשלים את התכנים
מעל 30 שנה אני נמצאת בעולם התקשורת החזותית,
את העסק שלי פתחתי כי לא היתה לי ברירה, מעבר למקום חדש, אמא צעירה, ולאט לאט התאהבתי בו, התאהבתי בשיווק, התחברתי לנשים איתן עבדתי.
שום דבר לא היה קל אבל עם זאת לא ויתרתי לעצמי, ללמוד, להתמקצע, להבין, לחדד לדייק את העשייה שלי ולצד זאת העסק התפתח, וכל הזמן פשוט עשיתי שיווק. וכל פעם עוד ועוד.
מהר מאוד העסק צמח, והתפתח והוזמנתי להעביר קורסים והרצאות בכל הארץ ופגשתי אלפי בעלי עסקים ועזרתי להם להכיר את עולם השיווק, הויזואל, עיצוב, צילום, וידאו.
ובשנים האחרונות לצד העבודה השיווקי, אחרי הבנתי, ששיוק בלי מכירות לא מביא את הצמיחה המיוחלת התחלתי לעשות בעסק שלי סדר ובהתאם, לעבוד עם מאות נשים על העסק שלהם ולהראות להם איך גם העסק שלהם יכול להתנהל בצורה מסודרת עם תוכנית – ממש כמו עסק גדול!
וכך – עובדת איתן על בניית עסק בריא ריווחי ומשגשג.
על ידי בניית סל מוצרים, הגדלת הריווחיות, מהלכי מכירות, אסטרטגיה – להגדלת העסק.
ולאחרונה – נכנסתי כשותפה בבית ספר לדיגיטל.
שגם בבית הספר, אני מכשירים את מנהלי מדיה של העתיד.